Moto Sport

Michał jest najbardziej doświadczonym Polakiem w historii Rajdowych Mistrzostw świata.

Lista samochodów rajdowych którymi startował: Ford Fiesta WRC, MINI John Cooper Works WRC, Subaru Impreza WRC, Ford Focus WRC, Ford Fiesta R5, Ford Fiesta RRC, Ford Fiesta S2000, Skoda Fabia S2000, Fiat Grande Punto S2000, Suzuki Swift S1600, Renault Clio S1600, Suzuki Ignis S1600, Opel Corsa S1600, Subaru Impreza N4, Mitshubishi Lancer EVO IX,X,R4  

Moje osiągnięcia sportowe

2013

Reprezentowanie Polski w królewskiej klasie WRC

Spełnienie największego marzenia o rywalizacji wśród najszybszych kierowców świata.  
 
Rajad Monte Carlo - 10 miejsce w klasyfikacji generalnej, najlepsza lokata polaka w historii tej imprezy.
Rajd Sardynii - 7 miejsce w klasyfikacji generalnej.

2012

Mistrzostwa Świata Production World Rally Car

W sezonie 2012 Michał walczył w klasie samochodów produkcyjnych PWRC za kierownicą samochodu Mitshubishi Lancer EVO X. Po zwycięstwach w Rajdzie Monte Carlo oraz Rajdzie Niemiec, Michał sięgnął to tytuł II v-ce Mistrza Świata PWRC. 
Na zakończenie sezonu Michał wystartował w Rajdzie Barbórki Warszawskiej gdzie za kierownicą Forda Focusa WRC wywalczył podium w Kryterium Asów na Karowej.

2011

Mistrzostwa Świata Production World Rally Car

Debiut w klasie PWRC. Doskonałe 2 miejsca w Rajdzie Katalonii oraz Rajdzie Wielkiej Brytanii. Najlepszy wynik w sezonie to niesamowite 7 miejsce w klasyfikacji generalnej podczas Rajdu Australii, oraz kolejne podium PWRC. W sezonie 2011 Michał został zaangażowany przez RalliArt Italia jako kierowca testowy do rozwoju modeli Mitshubishi Lancer EVO IX oraz EVO X R4. Sezon zakończył startem w rajdzie Barbórki Warszawskiej za kierownicą MINI John Cooper Works WRC. 

2010

Mistrzostwa Świata SWRC

Dominacja Michała podczas otwierającego sezon Rajdu Meksyku i zwycięstwa w większości odcinków specjalnych. Trzy razy na podium: Rajd Meksyku, Rajd Portugalii oraz Rajd Francji.

Dominacja Michała podczas otwierającego sezon Rajdu Meksyku i zwycięstwa w większości odcinków specjalnych. Niestety dwukrotna awaria Forda Fiesty S2000 przyhamowała polaka w drodze po zwycięstwo, jednak dzięki świetnej postawie udało mu się wywalczyć pierwsze w sezonie podium. Na kolejne podium nie trzeba było długo czekać. Po przesiadce do Skody Fabii S2000 Rajd Portugalii okazał się szczęśliwy i po raz drugi cieszyliśmy się z trzeciego miejsca. W połowie sezonu Michał podpisał kontrakt z Skoda Italia zostając kolegą zespołowym Andreasa Mikelsena. Za kierownicą nowej ewolucji Skody Fabii S2000 Michał wywalczył kolejne podium, tym razem na trasach Rajdu Francji. 

2009

Mistrzostwa Świata JWRC

Zdobycie tytułu V-ce Mistrza Świata JWRC. Zwycięstwa w Rajdzie Argentyny oraz Rajdzie Portugalii.

Sezon 2009 przyniósł ogromne emocje dla wszystkich kibiców sportu motorowego w Polsce. Od początku roku toczyła się zacięta walka o tytuł Mistrza Świata JWRC. Po 2 miejscu na Rajdzie Cypru oraz 2 kolejnych zwycięstwach w Rajdzie Portugalii oraz Rajdzie Argentyny Michał prowadził w klasyfikacji generalnej  JWRC. Finalnie po nieukończeniu Rajdu Polski oraz wywalczeniu podium na Rajdzie Finlandii, Michał jako pierwszy Polak w historii rajdów samochodowych staną na podium klasyfikacji sezonu, sięgając po tytuł V-ce Mistrza Świata JWRC.

2008

Mistrzostwa Świata JWRC

W sezonie 2008 Michał został zawodnikiem fabrycznego teamu Suzuki Sport Europe, rywalizującego w mistrzostwach świata JWRC. 

Sezon zainicjował wywalczeniem podium w Rajdzie Meksyku ale to Rajd Sardynii był pierwszym, historycznym zwycięstwem polaka w zawodach tej rangi. Podczas tego rajdu Michał zostawił za swoimi plecami między innymi mistrza świata Sebastiana Ogier. Równolegle do startów w Mistrzostwach Świata, Michał gościnnie występował w rundach rajdowych Mistrzostw Polski za kierownicą Peugeot 207 S2000 w barwach zespołu PROF Management. 

2007

MISTRZOSTWA ŚWIATA JWRC

Zbieranie doświadczeń na trasach najtrudniejszych rajdów świata przyniosło swoje pierwsze rezultaty. Podczas jednej z najszybszych rund świata, Michał wywalczył pierwsze w swojej karierze podium na Rajdzie Finlandii za kierownicą Renault Clio S1600. 

Sezon zakończył przesiadając się do Suzuki Swifta S1600. W ramach nauki rozpoczął przygodę z samochodami cztero napędowymi startując w Rajdzie Wielkiej Brytanii za kierownicą Fiata Grande Punto S2000. Tym właśnie samochodem wygrał klasę OMV Rally Waldwiertel w Austrii.